Emigreren
Informatie en tips over emigratie op je Facebook stream:

Ga terug   Emigreren Forum > Emigreren buiten Europa > Emigreren naar Canada

LET OP!
Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd op deze site. Vraag hier een gratis reisaccount aan. Emigrerenforum.nl staat boordevol informatie over emigratie wereldwijd, geplaatst door emigranten zelf. Na registratie verdwijnt dit kader.

Klik hier om je op deze site te registreren (gratis)

Onderwerpopties Weergavemodus
 26-06-17, 19:34   #1
LVT

permanent residentship canada

Goedenavond,

Ik heb een vraag.
Heel lang geleden heb ik een jaar of vier in Canada gewoond. Dit was van 1981 tot en met 1985.

Mijn moeder is laatst in Canada geweest en had een visum nodig. Deze kreeg ze niet omdat ze nog als permanent resident in Canada geregistreerd is.

Zo kwam ik op het idee om na te gaan of dit wellicht ook voor mij geldt. Betekent dat naar Canada emigreren wellicht een stukje eenvoudiger kan worden.

Wie o wie heeft tips voor me? Waar moet ik beginnen met informeren?

Ik hoor graag en alvast bedankt.

groet,
Lennart
LVT is offline  
 10-07-17, 00:16   #2
ineketuit

Re: permanent residentship canada

Nee, dat je ergens in een grijs verleden PR bent geweest maakt het niet makkelijker om te emigreren naar Canada. Je verliest namelijk je PR als je niet aan de residency obligation hebt voldaan, wat ik uit je post opmaak. Alleen sta je nog geregistreerd als PR maar als je naar Canada wilt komen kan je dus geen ETA aanvragen voordat je je PR opgeeft. Hoop dat dit je vraag hiemee beantwoord is.
ineketuit is offline  

Tags
canada, permanent, residentship

Sitemap Emigreren naar Canada

Onderwerpopties
Weergavemodus

Forum software: vBulletin, versie 3.8.10
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Emigrerenforum.nl is onderdeel van Stichting Internet Communities Foundation