Emigreren
Informatie en tips over emigratie op je Facebook stream:

Ga terug   Emigreren Forum > Emigreren buiten Europa > Emigreren naar Afrika

LET OP!
Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd op deze site. Vraag hier een gratis reisaccount aan. Emigrerenforum.nl staat boordevol informatie over emigratie wereldwijd, geplaatst door emigranten zelf. Na registratie verdwijnt dit kader.

Klik hier om je op deze site te registreren (gratis)

Onderwerpopties Weergavemodus
 09-05-08, 11:38   #23
faiza74
Guest

Re: Callcenter in Marokko, iemand ervaring?

niet

Laatst aangepast door faiza74 : 26-09-08 om 14:37 Reden: x

09-05-08, 17:32   #24
roosje-22-
Guest

mensen wie er werkelijk zin heeft om in marokko te werk te gaan raad ik aan om dat in tanger te doen,
er is daar sinds april een nieuwe callcenter geopend met een goede supervisor en baas,
ik werk er momenteel ook en heb alhamdolilah geen klachten niet over de supervisor noch over de baas of collega's en al helemaal niet over de betaling dat geweldig voor zich is,
hier een beetje informatie.

ALGEMEEN BERICHT

Beste sollicitant(e),

Op dit moment zijn wij op zoek naar Nederlandstalige Call Center Agents voor ons Telecom outbound sales project.

Heb jij een vlotte babbel, een gezonde dosis zelfvertrouwen en kan jij mensen overtuigen? Dan moet je zeker komen werken bij het gezelligste en leukste call-center in Tanger in Marokko! Het Alfa Call Center is een nieuw call-center gericht op de Nederlandse markt. Werkt uitsluitend met Nederlandstalig/Vlaams personeel. Werklocatie is centrum Tanger, niet ver van de boulevard Mohamed V.

Salaris is 10.000 Dirham Netto per maand (1e maand 8.000 Dirham).

Huisvesting kan in overleg geregeld worden.

Kan je per direct of binnenkort starten neem even telefonisch contact op.

Tel. 06-50211712 (Amsterdam)
Tel. 010904076 (Tanger)

en wie informatie wil over het werk zelf van een werknemer van het bedrijf stuurt me maar een pm

13-05-08, 14:27   #25
The_emperator
Guest

xx

xx

Laatst aangepast door The_emperator : 18-07-08 om 11:31 Reden: xx

13-05-08, 23:33   #26
roosje-22-
Guest

Citaat:
Origineel gepost door The_emperator Bekijk Post
waaaaw!!! 10.000 dirhams en netto??!! waarom de eerste maand 8000 dh en niet 10000dh???!! en helemaal in Tanger?! nou nou Casa is de best liever 6000 dh voor lange termijn dan 10000 dh voor 2 maanden in mijn meining.
Maar Viiiive CASABLANCA!!! Casa is the best! en Ik ga gewoon met BM Call Corporation werken!!!! want heel simpel die mensen weten wat de eisen zijn en wat er speelt op de Arbeidsmart en ze kunnen ook de drijveren van hun candidaten, ze hebben ook mensen met een mentalitet die past bij de cultuur van hun organisatie en ze kiezen de juiste kandidaten die beschikken over de juiste ervaring. een ding ben ik echt trots erop "de rotte appels maken geen match bij B2M"
de eerste maand 8000 omdat het een proefmaand is vandaar en voor de rest wordt je daarna gewoon maandelijks 10.000 dh betaalt .
als b2m zo goed is hoe komt het dan dat ik 4 collega's bij me heb werken die me allemaal het tegenovergestelde ervan beweren?
zo ie kennelijk oo nog eens andere mensen op deze forum?
casa of tanger wat maakt het uit waar je woont?
je moet gewoon willen werken dat is alles dan maakt de stad ook neit echt veel uit.

30-05-08, 18:11   #27
jamel104
Guest

Mensen die interesse hebben om te werken in Rabat of Fes kunnen bij ons terecht. Wij zijn een Frans bedrijf dat meer dan 10 jaar bestaat. In Rabat hebben we 7 vestigingen, in Fes 3 en binnenkort ook in Kenitra. Wij zijn een stabiel bedrijf met meer dan 5000 werknemers.

Momenteel wensen we een Nederlandstalige project te beginnen. Voordeel is dat je kunt meegroeien met het project.

Andere zaken die we kunnen aanbieden zijn sportmogelijkheden, restaurant,....

Interesse om te werken voor een outbound project in Rabat: stuur dan je cv naar jahalli@webhelp.ma of bel 00212 51027637

27-11-09, 13:01   #28
wereldreiziger4

God zeg het lijkt wel alsof er om Nederlandstaligen wordt gevochten in Marokko. Ik ben ook een Nederlandstalige die binnenkort in Marokko gaat wonen ik ga niet bij een call center werken maar enige wat ik erover zou kunnen zeggen zet alles voor jezelf op een rijtje en bepaal dan of je wel of niet wilt gaan bedenk goed dat zaken vaak beter worden voorgesteld dan dat ze in werkelijkheid zijn! Maar als je het niet probeert zul je het nooit weten!

Groet,

Wereldreiziger
wereldreiziger4 is offline  
 06-04-10, 14:01   #29
foos

roosje

de door jou opgegeven nummers doen het niet en het vaste nr mist een cijfer

zou je mij kunnen mailen op stuurditnaar@hotmail.com??

thnks
foos is offline  
 03-01-11, 19:23   #30
jamalbm

als iemand leuk werk zoekt kan hij mij bellen er zijn nog een aantal functies open bij een groot it bedrijf in casa blanca
goed salaris en betrouwbaar ik werk daar zelf ook.
stuur je cv op naar jbenmesseoud@hotmail.com
jamalbm is offline  
 13-05-17, 18:46   #31
hagenh

Thumbs down Re: Callcenter in Marokko, iemand ervaring?

Pas op met de callcenters het zijn oplichters en uitbuiters als je gaat solisiteren dan moet je eerst een bedrag van ongeveer 400 DHM betalen
hagenh is offline  
 13-05-17, 18:59   #32
Daan

Citaat:
Origineel gepost door hagenh Bekijk Post
Pas op met de callcenters het zijn oplichters en uitbuiters als je gaat solisiteren dan moet je eerst een bedrag van ongeveer 400 DHM betalen
Heb je ervaring mee? Of iemand die je kent?
Daan is offline  

Tags
Geen

Sitemap Emigreren naar Afrika

Onderwerpopties
Weergavemodus

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Iemand woonachtig in Tanger, Marokko? nederlandse marokaanse Reisgenoten Forum 5 24-07-08 17:19
Iemand ervaring met liften in de USA? kai1980 Amerika Reiscafé 3 03-11-05 11:50
Iemand Ervaring Met Joho? ..M.. Wonen en werken in het buitenland forum 3 21-01-05 11:53
Iemand Ervaring Met De Magic-bus? annemeisje Nieuw-Zeeland Forum 6 10-12-04 10:49
Iemand Ervaring Met Nb-reizen? kiekebiek Zuid-Amerika Reiscafé 1 11-05-04 17:25

Forum software: vBulletin, versie 3.8.10
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Emigrerenforum.nl is onderdeel van Stichting Internet Communities Foundation